Pages

Thursday, December 16, 2010

14.12.2010 - Segala Kepahitan Ade Rahmat dariNYA

Hari ini aku cuti bg menguruskan kemasukan anakku ke Tadika....didalam hati risau juga kerana aku telah lambat daftar bg Wanie (anak sulongku).....
Pagi2 lagi aku dan anak2 dara ku bersiap utk ke Tadika Kemas area umahku utk btya....Alhamdulillah masih ade kekosongan. Terpancar wajah ceria wanie ketika itu meninjau2 kawasan Tadika Kemas yg akan dimasukinya. Tp cian kat Cheeka (anak kedua) xdpt masuk bab pruntukkan umur 6thn sahaja.
xpe la tggu 2012 je la kan.......

After that we going to KL to shopping school bag, etc......
Huh Sales at SOGO...tp aku beli apa yg patut jek :-(
Cheeka plak merajuk bab aku xbelikan peralatan skolah utk dia....(emmmmmm Mama promise to brought for u too soon, ok) nak wat cmne kan budget lari lol.

Namun di dalam kepahitan keadaan ku ini hya Allah je yang tahu......Aku bersyukur kerana apa yang aku usahakan akan selesai xlama lagi.....Ya Allah mohon Engkau Berkati.....
Aku percaya inilah rahmat disebalik keperitan ini.

Semoga smuanya berjalan lancar .........
Tiada harta melainkan anak2ku.....Semoga Mereka menjadi anak yg Soleh dan Solehah....Amin

No comments:

Post a Comment