Pages

Friday, September 24, 2010

Adakah Kelembapan Mencukupi????????

Kecantikan adalah sinonim dengan wanita……


Diriku juga sangat mencintai kecantikan……..

Adakah Kelembapan mencukupi??????


Jawapan Ya dengan VASELINE

Percaya atau tidak usiaku kini sudah 30tahun….tapi ramai yg memuji daku lebih muda dari usi sebenar…..
Kita haruslah mejaga kecantikan luaran dan dalaman dengan seimbang supaya kelihatan ceria, muda dan jelita.
Aku tergolong kategori kulit kering, ditambah dgn gaya hidup serta cuaca yg tidak menentu aku memerlukan pelembap bagi merawat kulit yg kering.
Bagi product lotion/ pelembap pula pertama kali diriku menggunakan produk Vaseline terasa begitu selesa…..terasa kelembapan dan kehalusan pada kulitku……dan sangat harum….

Kini daku masih terus menggunakan produk2 vaseline
Antaranya ia Total Mositure mengandungi Vitamin A, E, & mineral - nutrisi penting kulit, memberi kelembapan 100% dari penghidratan sehari-hari.Ia membantu memberikan kekuatan dan fleksibiliti pada kulit untuk melindungi tubuh.


Selain itu aku menggunakan Vaseline Petroleum Jelly sebagai lips balm…..sangat sesuai bagi ku…..


Vaseline Petroleum Jelly ® adalah campuran minyak mineral, parafin dan malam mikrokristalin itu, ia mencipta sesuatu yang luar biasa - sebuah jelly halus yang mempunyai titik lebur sedikit di atas suhu badan.

Vaseline Petroleum Jelly ® memiliki dua fungsi:
Pertama, melindungi kulit dari pengaruh cuaca dan pendedahan.

Kedua, bertindak seperti sealant untuk membantu menjaga dunia di dalam - membentuk sebuah penghalang occlusive kehilangan air alami kulit kita.

Jadi kulit yang kering dan pecah-pecah ini dilindungi dari pengeringan elemen, membolehkan kulit-lembek kelembapan untuk membina secara alami dari dalam kulit itu sendiri



ia juga ku jadikan sebagai pelembap di muka dan tangan apabila memerlukan kelembapan yang berganda.

Ini lah wajah-wajahku….dengan kulit lembap dan bibir yg sexy tanpa mengira usia menyerlahkan penampilan dan keyakinanku ….huhuhuhuhu



Keluaran Terbaru Vaseline

TOTAL MOISTURE, HELTHY WHITE, INTENSIVE RESCUE & ALOE COOL AND FRESH.



Kelebihan 3 produk baru dari VASELINE tersebut adalah

Losen lembap Total Moisture dilengkapkan dengan vitamin E, kacang soya dan oat yang melembap setiap lapisan kulit dan menjadikan kulit halus, lembut dan sihat.

Bagi Intensive Rescue pula mengandungi glycerin yang serta-merta memberikan kelembapan pada sepanjang hari. Formula ini membantu memulihkan kulit kering.


Aloe Cool and Fresh diperkaya dengan daun lidah buaya dan timun yang menjadikan kulit lembut dan bersinar sambil melembap.

 

Healthy White mengandungi serum yogurt dan vitamin B3 dengan perlindungan cahaya matahari yang mengembalikan kecantikan kulit

So to all Nuffnang members dialu-alukan menyertai VASELINE contest nih.....
Nuffnang dan Vaseline akan mengadakan "poolside party - Celebration of Amazing Skin

Celebration of Amazing Skin" pada 2 Oktober 2010 jam 5pm - 10pm bertempat di Luna Bar dengan bertemakan warna HIJAU, KUNING, PINK dan PUTIH

No comments:

Post a Comment